19. 08. 2013.

RED CARPET - 19th SFF

Nek' mi Bog oprosti, ali ja pola ljudi koji su prodefilovali sarajevskim crvenim tepihom, u životu svom ni čula ni vidjela nisam. Možda je to zato što se kod nas svako naziva VIP-om ili jet-setom, a možda zato što sam ja  dijete iz provincije, pa ne poznajem sarajevsku kremu. Ali, to što ne znam ko su ljudi, koje ćete vidjeti u ovom postu, nije razlog da ne prokomentarišem njihov modni (ne)ukus i (ne)prilagodjenost prilici. :)

Prije dvije godine sam pisala isti ovakav članak, koji je u zaključku imao samo riječi razočarenja. Ni ovaj se neće mnogo razlikovati, ali  da se ne lažemo, ima i svijetlih momenata.
 I počeću s tim svijetlim momentima, a one mračne ćemo ostaviti za kraj.:)

Mnogo dobro obučena ekipica. Konakovići izgledaju fenomenalno,ali  i djevojke u crnim haljinama. Jedan veeeliki plus za Martinu Sairu i njenu haljinu u potpisu Kaftan studia.
Joše jedna dama stilizovana od strane Kaftan studia. Eminu, kao pojavu baš i ne simpatišem mnogo, ali ne mogu poreći da je izbor haljine, za jednu ovakvu priliku, fenomenalan!. Miss Ganić je uspjela zasjeniti svoju mušku pratnju, ali ne mogu ne prokomentarisati i njega, koji, osim što je zgodan, izgleda mnogo dobro u ovom odijelu. Jednostavno i elegantno.
Očigledno je od koga je Emina naslijedila smisao za oblačenje. Akademik i supruga su jako dobro uskladjeni i dorasli crvenom tepihu.
Druga dva para, pojma nemam ko su, ali moram reći da mi dama u koraljnoj haljini i gospodin sa leptir mašnom izgledaju kao strani gosti festivala. Na stranu ukus, ali vidi se da su krenuli na crveni tepih i otvaranje jednog prestižnog festivala kao što je SFF, što se za većinu domaćih gostiju ne bi moglo reći. Jedan od parova za koje se to može reći jesu dama u ljubičastoj haljini i gospodin u bež odijelu, koji izgledaju kao da su gosti na vjenčanju koje se održava na plaži, a ne gosti jedne prestižne svečanosti.
Još svijetlih primjera. :)
Djevojka u kožnom kostimu izgleda mnooogo dobro, mada se dvoumim da li da je svrstam u kategoriju onih koji su prilagodjeni crvenom tepihu ili onih koji nisu. Zbunjuje me ta doza estravagancije koju nosi kožni kostim.
Naš, sada već, proslavljeni glumac Nazif Mujić, izgleda sasvim ok, elegantno, što je jedan veeeliki plus s obzirom na njegovu životnu priču i situaciju.
Plava djevojka je za mene totalni anonimus,ali jaaako stylish anonimus.  Haljina se mnogo dobro slaže uz njen svijetli ten i kosu. Palac gore! :)
Šta ovdje imamo??
Imamo tri, totalno, cool i stylish para. Oni očigledno znaju da je crno-bijela kombinacija hit sezone, da šljokice uvijek dobro izgledaju na crvenom tepihu, baš kao i klasika i jednostavnost, te leptir mašna.
Savršeno!
Ako ste do sada išta pročitali o SFF-u,na internetu, morali ste naletjeti i na neki komentar o Zani Marijanović i njenoj haljini, u potpisu Matije Vujice. Haljinom sam oduševljena,ali ću (pokušati) citirati jedan od komentara sa jednog od članaka o Zani i njenoj haljini : "Haljina je divna,Zana je divna,ali ona nema stav da iznese ovu haljinu. Bolje da je izabrala neku svedenu varijantu,u kakvim smo je navikli vidjati."  U potpunosti se slažem s ovim komentarom,mada ne možemo poreći da haljina dosta dobro stoji na Zaninon zgodnom tijelu.
Dečki su ostali vijerni klasici. Dejan Kukrić ovdje zaslužuje veliki plus, dok  ministru Kaplanu i gospodinu s njegove lijeve strane, neko podhitno treba objasniti da svečano odijelo i odijelo za ured, ipak treba da se razlikuju.
Budući da je Danis Tanović moj miljenik, progledaću mu kroz prste ovaj nedovršeni outfit, budući da pored sebe ima jaako šarmantne dame. :)
Na našoj glumačkoj sceni ima prilično malo imena za koja možemo reći da su eminentna. I oni koja to jesu, se pojave u ovako očajnim izdanjima na crvenom tepihu, u po' Sarajeva, na otvaranju prestižnog filmskog festivala, u po' njihove države. Pa ovo je za svaku osudu! A baš sam mislila da su ovo ljudi (posebno Pejaković) koji znaju šta zahtijeva crveni tepih. Ako oni ne znaju, i ostalima možemo oprostiti.
Par sa prve slike moram "prepoloviti". Gospodin je skroz ok i stylish, ali da sam na njegovom mjestu, ovu kičastu gospodju bi poslala na pijacu, a ne bi je povela sa sobom, da mi pokvari dojam.
Djevojke da druge slike su mi skroz slatke, ali kolko su slatke, toliko su i profulale mjesto na koje su krenule ovako obučene. Za šetnju gradom, neki rodjendna...ok, ali za crveni tepih - NIKAKO!
Bogdana i njegovu pratnju ću priheftati ovim eminentnim imenima sa slike iznad,
Voditelj - prolazna ocjena!
Njegova partnerica - spavaća soba!
Voditeljica sa desne slike - savršeno! Predivna haljina (u potpisu Kaftan studia, ako sam dobro shvatila),koja je potpuno prilagodjena prilici i koja joj odlično stoji. Bravo!

Iznad ćete vidjeti više pogodjenih kombinacija ovogodišnjeg crvenog tepiha SFF-a, nego onih promašenih. Jedini razlog tome jeste taj da nisam htjela da mnogo prozivam ljude koji su profulali malo ili malo pogodili s kombinacijama. Izabrala sam samo one baš, baš nemam-pojma-gdje-sam-poš'o slučajeve.

Znaaam da ću vjerovatno naići na osude mnogih koji svrate na moj blog, u smislu ko-si-ti-da-ocjenjuješ-crveni-tepih-SFF-a, pa se moram ograditi da je ovo moje lično mišljenje, potkrijepljeno nekim pisanim i nepisanim pravilima.
Kad spominjem pisana i nepisana pravila, mislim na pravila koja se odnose na styling za crveni tepih. Zna se kako dame i gospoda, koji koračaju crvenim tepisima širom svijeta, izgledaju. Zna se da se osim figura koje nose razne kreacije, na tim tepisima utrkuju svi poznati svjetski dizajneri. Zna se da su cifre koje ljudi izdvajaju za toalete i odijela za crveni tepih ogromne. A kod nas se styling za pijacu šeta na crvenom tepihu.

Jasno je meni da naš standard ne dozvoljava utrku Valentina, Armanija, Diora i ostale ekipe na crvenom tepihu, ali možemo si priuštiti Istoka Bratića, SheYou, Nerminu Varešanović, Vericu Rakočević, Aleksandru Dojčinović itd,itd. Ako ne može ni to, onda mi nemamo jet-set, o kome se toliko govori. Ili se pogrešni ljudi dekarišu kao jet-set,VIP,krema društva ili kako god drugačije ih mi nazvali.

Veoma pozitivne primjere daju mlade i uspješne žene, kao što su Emina Ganić i Martina Saira Konaković, te Zana Marijanović. One, otprilike, imaju godina koliko Bogdan Diklić ili Amina Begović imaju godina karijere, iza sebe. Dakle, eminentna imena glumačke scene, pravac na stilske časove kod mladih, modno osviještenih, dama.

Zaključak cijele ove priče je da, uprkos kvalitetu festivala i talentu koji postoji unutar granica naše BiH, ljudi ovdje ipak nisu dorasli ovako bitnim dogadjajima. Ono što je poražavajuće je da se od prije dvije godine, kada sam prvi put pisala ovakav post, ništa nije promijenilo - i dalje je na crvenom tepihu ogroman red onih bez stila, sa svijetlim primjerima na čelu kolone.
Ostaje nam da se nadamo bolje, dogodine. :)


**sve napisano iznad je moje subjektivno mišljenje,a fotke su preuzete sa nekoliko portala

Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 6:

  1. Po meni je SFF sam po sebi svijetla tačka BiH (ma koliko komplikovana i slaba organizacija bila), pa prema tome uvijek stavljam plus na sve ljude koji se pojave na festivalu, posebno naše bh glumce, reditelje ili šta već.. Istina je da crvenim tepihom prošeta "svašta", međutim ne znam koliko je opravdano davati kritiku na takve stvari ako se ima u vidu da nam je ovo, doslovno, jedini crveni tepih kojim se u Bosni može prodefilirati tokom godine..

    Bravo za ovaj članak, bravo za sve carpetaše - Kakvo je, takvo je - nše je :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su Emir Ganic i Maida najljepsi bili,djevojka je prelijepa i izabrala je super haljinu.
    Nisam nesto pratila ove godine festival jer se svaki put razocaram kako se malo paznje posvecuje kombinacijama ali ne mozemo mi suditi o tome...

    :*

    OdgovoriIzbriši
  3. zenska polovina Konakovica, navodno lijepsa... izgleda prelose (MENI LICNO)... haljina izgleda jeftino i nedovrseno, kao da ju je sklepala 10 minuta prije nego je trebala obuci ... tako sklepanu skinula lutke i navukla na sebe, razvaljenu - grozno joj stoji!!!

    ali zato Ganicka - daaamn!!! djevojka zna!!


    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  4. Meni je Kaplan totalno simpatičan :)
    Šarmantan, opušteno a u isto vrijeme elegantno i uvijek tako izgleda gdje god da se pojavi. A Zana, Zana je moja mezimica, miljenica, ljepotica i sve ostalo što može od epiteta i superlativa da se nabroji! Bosanskohercegovački ZMAJKO! :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Beautiful party dresses <3

    Love from France! <3

    Cécile
    www.maxcebycecilej.com

    OdgovoriIzbriši
  6. Emina i ova "anonimus djevojka" ocito znaju gdje su dosle, dok ostali manje vise, ali ima nade :)



    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...