03. 02. 2015.

Teddy Bear Love

Danas vam piše jedno veliko dijete koje, inače, živi u meni. :)

To dijete se danas probudilo kad sam krenula da napravim neke fotke za novi post. Nikako nije moglo odoljeti plišanim, noćnim čuvarima moje prijateljice i nastale su fotke za današnji post. 
Isto to dijete obožava da nosi modne dodatke s likom Mickey Mouse-a, obožava da se mazi, u prodavnici jako često zaluta pored police s gumenim bombonama i kinder jajima, gdje uvijek nešto i pazari, i dalje mu zastaje dah od Barbie lutaka, u vrijeme novogodišnjih praznika se silno raduje paketićima....i šta sve ne. Ovaj post bi bio mnooogo dugačak ako bih ja nastavila nabrajati...:) 
Mnogo volim ovog svog Podstanara, jer je uvijek tu kad se smorim odrasla ja. 
Nekako mi se čini da su ljudi, koji nikada ne dozvole da dijete u njima u potpunosti odraste, mnogo sretniji. Znaju da se raduju malim stvarima i cijene sitnice. Iskreniji su.
I ako ste takvi, pa vam još polazi za rukom da imate takve ljude oko sebe...niko sretniji od vas! :)






Košulja - H&M
Suknja, sandale - no name
ph. , make up - Vildana Đ.


Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 5:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...