12. 11. 2014.

Autumn colors

Hello People! :)
Dugo me nije bilo... Sad sam tu sa novim postom i puno toga novoga, što ću vam otkriti tek u novom postu.
Ponovo sam raspoložena za blogovanje. Baš sam se uželjela ovog "posla". Možda motiv da se vratim blogovanju leži u novom odabiru moje buduće profesije. Naime, od ove akademske godine sam student novinarstva, a ne medicine. Maštala sam o bijelom mantilu, ali je novinarstvo ipak ljubav koja je pobijedila. Da, potrošila sam čak 5 godina na studij medicine i nisam baš daleko dogurala. Ali nikada nije kasno za pravi početak, pogotovo kada u novu priču ulazite svim srcem i s ogromnom željom da uspijete. 
Više vam neću ništa otkrivati, neka ostane materijala i za nove postove. :)
Prepuštam vas mojoj, bojama jeseni, obojenoj kombinaciji... :)












 Jakna - Oviesse
Hlače - New Yorker
Džemper, čizme - thrifted
Kapa - Primark
Torba - Persunmall
Prstenje - H&M i vintage

Photo by Vildana Đ.



Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 5:

  1. Sve mi se mnogo sviđa!! boje su divne, materijali, sve je za 10 :)

    http://ladyayla.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. humm looks like fun.. nice pics
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2014/11/leather-contrast-jacket-with-sheinside.html

    OdgovoriIzbriši
  3. drago mi je da si se odlucila na taj korak, mislim da ce ti nova buduca profesija bolje lezati :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...