25. 05. 2014.

Comeback - InstaPost

Džinovski hug i pozdrav za sve vas koji me čitate! :)
Ponovo sam tu, nakon više od dva mjeseca pauze. Ranije sam pisala da me blogovanje više ne ispunjava kao prije i da sam se zasitila, ali zadnjih dana je počelo opasno da mi nedostaje, pa sam se odlučila vratiti blogerskom "poslu". 

Možda se pitate gdje sam bila svo ovo vrijeme otkako ne pišem postove i šta sam radila? :) E pa,dešavalo se mnogo toga zanimljivoga. Neke stvari su se pripremale i završile, a neke tek treba da započnu... 

Pred vama je #InstaPost. Činio se kao najbolji izbor, kad je u pitanju moj comeback. Kratko ću da vas uputim u neke od dogadjaja u protekla dva mjeseca, a već u sledećem postu vam pišem o onom najzanimljivijem, što je završeno još početkom ovog mjeseca. Budući da je to bilo predivno iskustvo,ne mogu, a da ne napišem cijeli post o tome.

Možete me zapratiti na Instagram-u OVDJE

Aus Frankfurt :D 


 ..Transformations :)

Some great moments...<3 

 InstaOutfits

High school reunion


Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

2 komentara:

  1. i love this... am gona do this too
    new post here
    http://melodyjacob1.blogspot.com/2014/05/kharkov-fashion-days-models-for-opapa.html

    OdgovoriIzbriši
  2. cool!
    http://fashioncornerecca.blogspot.com/2014/05/lilac-and-vintage.html

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...