27. 02. 2014.

Street Style during FW's : Part One - New York

Svi mi, koji imamo i najmanju vezu s modnim svijetom, ovih dana nestrpljivo očekujemo fotke i videe sa famoznih sedmica mode, iz četiri metropole. Osim dizajnerskih komada, koje manekenke, po prvi put, šetaju pistama, takodje, s nestrpljenjem, očekujemo i da vidimo šta su slavni i malo manje slavni fotografi zabilježili na ulicama tih istih metropola. 
Na revijama nam dizajneri serviraju svoju viziju, kako treba nositi njihove komade, ali istina je da stvarne žene, ali i muškarci puno bolje nose te iste komade mimo modnih pisti, na ulicama. Sigurno je prava modna umjetnost na ulicama. A svi znamo da ulice New Yorka, Londona, Milana i Pariza postaju pravo slikarsko platno za vrijeme sezone FW.

Vidjela sam jaaako puno kombinacija, koje su razne dame i gospoda prošetali, a s vama ću podijeliti one koji su me oduševili. Bilo je tu svega i svačega, zaista, ali moju pažnju su privukli oversized kaputi i bunde, u svim bojama i dezenima, minimalističke, monohromatske kombinacije, stylish muškarci, te kombiniranje AIR Max i mnogih drugih modela patika sa chic ostatkom outfita.





Iako pariški FW još uvijek nije gotov i nisam naišla na mnoge fotke s ulica, mislim da je, ove godine, New York pobrao najviše mojih simpatija. Zato je ovaj prvi post, iz tetralogije FW, posvećen, upravo, street stylu Velike Jabuke.

Uživajte!


Burgundy Heart Shirt, $9.99 on 27th Feb only!
300 pieces for $9.99! Don’t miss out.
Btw, up to 70% off on best sellers, check out:



Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

2 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...