16. 02. 2014.

Mixing : Stripes + Tartan


Danas sam se odlučila malo poigrati mixanjem printova,što inače i nemam običaj. 
U kombinaciju pruga i tartan uzorka sam se zaljubila iznova, svaki put kad bih je vidjela na streetstyle fotkama, tako da sam morala napraviti i svoju verziju. 
Crnu bazu, u vidu omiljene kožne jakne i jako dragih hlača sa Front Row Shop site-a, začinila sam majicom na pruge, zlatnim nakitom i najnovijim ulovom s buvljaka - kariranim šalom. Tačka na "i" i savršen par crvenim kockicama na šalu su ove čizme, koje su užasno klizave i neupotrebljive u pravim zimskim danima, ali savršene za ovo "zimsko proljeće".












Jakna - Peruzzi
Hlače - Front Row Shop (here)
Čizme - OVS
Majica,šal - thrifted
Naočale - random store
Prstenje - Persunmall, Tally Wejil i H&M
Narukvice - Bellast i random store

Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 6:

  1. Jakna mi se najviše sviđa :) neprevaziđeni model!

    OdgovoriIzbriši
  2. I ja svaki put hocu da iskombinujem tartan i prugice i uvijek nadjem nesto drugo...inace, odlicno mi sve ovo izgleda ovako upakovano!

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivna si, super izgleda ovako sve "u komadu". :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Brilliant blog, great posts and beautiful proprietress! What to want more ...
    With great pleasure follow you (bloglovin + GFC) and welcome to visit my
    blog about fashion .



    Regards,
    Katherine Unique


    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...