12. 04. 2015.

Pastel Touch



Tako divan dan za ostati vani do mraka. 
Proljeće konačno počinje da liči na sebe.

Ja sam se jutros probudila želeći da nosim neke basic boje i krojeve, začinjene pastelnim nijansama. 
Kad sam otvorila ormar, pogled mi je odmah pao na moj poslednji DIY uradak, kaput bez rukava ili kaput-prsluk, nazovite ga kako god hoćete :) ,a ostatak kombinacije se nekako spontano složio.
Ove zime sam na nekim street style fotkama uočila ovaj neobičan komad, koji mi se u isto vrijeme činio jako nepraktičan ali i mnogo cool. Nigdje u radnjama nisam vidjela ništa slično, pa sam brzo i zaboravila šta sam vidjela na fotkama. Prije par dana sam pospremala foldere na laptopu i naletjela na spomenute fotke. Automatski su mi se u glavi složile neke kombinacije i uposlila sam mamu da skine rukave s kaputa, koji više ne nosim. Rezultat mi se mnogo dopao, pa se bojim da mi i ostali kaputi ne ostanu bez rukava. :) 
Šta vi kažete?













Kaput-prsluk - no name + DIY
Majica - no name
Farmerke , naočale - H&M
Patike - Nike 
Torba - Primark
Sat - Ice Watch

Do čitanja, 
Bisou,bisou...
Vaša D.

3 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...