22. 12. 2013.

Comfy sunday


Nešto jednostavno i udobno za nedeljno popodne.

Hlače nisu baš prikladne za nošenje zimi, pogotovu kada su ulice jako prljave, buduci da su svijetle, a ja ne hodam kao sav normalan svijet,nego se ispršćem do iza vrata. Ali one me jednostavno mame iz ormara,kao da viču : "Obuci me!!" I tako, ja njih i obučem jutros i stojim pred ormarom, jer nemam pojma šta bih s njima iskombinovala. U nekom momentu je nastao ovaj outfit i bila sam spremna za provesti nedelju vani,u ugodnom društvu.

Kako ste vi proveli nedelju?















Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 14:

  1. Slatko i udobno!Nedostaju mi oni tvoji postovi sa ulovom sa buvljaka... : )

    OdgovoriIzbriši
  2. so cute xDD
    xx
    ajnira.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. a ja sam bas mislila da sam smorila ljude s onim postovima svake sedmice i prestala... potrudicu se da ubuduce objavljujem barem na svakih 15 dana...:)... hvala na komentaru...:*

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam danas kuhala i učila, k'o domaćica kakva :) a inače, hlače su mi top, zavidim!

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan mi je outfit, dobro ti stoje te vesele boje, a hlače su te s razlogom mamile iz ormara :P

    OdgovoriIzbriši
  6. mnogo dobra kombinacija boja :) i moram reci da mi izgledas bolje nego ikad :*

    OdgovoriIzbriši
  7. Predivno ti stoji kapica i boja ova.Ti si meni prava slatkica :*

    OdgovoriIzbriši
  8. Best look of the day from anyone. You are absolutely stunning here!!! Love all of this outfit from hat to sneakers. <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Odlican look! Imam isti problem sa svijetlim farmerkama, redovno ih nosim po kisi i snijegu :P x

    http://fashionsectionbylory.blogspot.com/2013/12/what-makes-you-different-makes-you.html

    OdgovoriIzbriši
  10. Kao sto rekoh, sve bolje i bolje. :*

    OdgovoriIzbriši
  11. bojice, bojice .... :D :D farmerke su odlicne i izgledas mnogo dobro :))

    <3

    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...