09. 10. 2013.

Fall trends

Kao i svaka druga,ova jesenja sezona je,sa sobom donijela mnoštvo trendova. Moje pravilo je da od trendova uzimam samo ono što mi odgovara,pa sam za vas izdvojila svoje omiljene trendove za jesen 2013. Omiljene primjerke sam pronašla na Mart of China site-u.

Jedan od trendova koji mi je,medju prvima zapeo za oko jeste roze boja svugdje i na svačemu. Totalno ljupko i ženstveno. Nisam sigurna koliko se taj opis uklapa u moj stil,ali mislim da ću,ove jeseni i zime,propratiti ovaj trend u vidu mekanih,vunenih komada. Moji MOC favoriti su :

1. / 2. / 3.

Oduvijek su mi je bilo cool nositi muške komade odjeće. Ove sezone su mega popularni militrary trend i nošenje oversized komada,kako bi izgledali kao muška garderoba. Oversized kaputi i džemperi su moji omiljeni,ali i maslinasti komadi,koji podsjećaju na vojničke uniforme.


4. / 5. / 6.

Koža je jedan od nezaobilaznih trendova poslednjih sezona,to već znaju i ptice na grani. Ove sezone,koža igra ogromnu ulogu na mnogim pistama,ali i u većini ormara svih cura sa stilom.

7. / 8.

I karirani uzorak je nešto što nam je u naslijedje ostavila prošla sezona jesen/zima. Ove godine je taj trend samo narastao i možemo ga naći,ama baš na svim komadima i modnim detaljima. Sigurna sam da svi imamo barem jedan karirani komad u ormaru. :)

9. / 10. / 11.

Čizme su moja omiljena obuća,nosila bih ih uvijek,bez obzira na vremenske prilike. Ove sezone su se nametnula dva,suprotna,trenda,i to visoke čizme,do uznad koljena i gležnjače. MOC ima odličaaan izbor i jednih i drugih. Teško da ćete se moći odlušiti za,samo,jedan par. :D


12. / 13. / 14. / 15.

Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

2 komentara:

  1. ne volim to dosljedno pracenje trendova - ako roze nije tvoj still zasto ju nositi?? ja prezirem roze boju i osipam se na tu maniju baby roze u posljednje vrijeme... defitinitno znam da ce me ovaj trend zaobici :)


    http://streetlifewithstyle.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja se veselim oversized trendu i koži jer to inače rado nosim :))

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...