29. 09. 2013.

Follow me

Odlučila sam napraviti jedan post gdje ću vam ostaviti linkove svih mojih profila na društvenim mrežama,gdje me možete pratiti.



Nedavno sam se pridružila vojsci obožavalaca Instagrama i nisam požalila,samo što sam "malo" postala ovisna,ali ništa zato. :)... Tamo me možete pratiti pod imenom 
@daca_ftwd.

Moj Facebook page je prva stranica na društvenim mrežama koju je dobio moj blog, i jedina koja je, isključivo, posvećena njemu. Svi ostali profili su više lični,nego blogerski. Like my FB page

Twitter nalog je onaj koji,ubjedljivo,najmanje koristim. To je,u većini slučajeva,zbog nagradnih igara koje zahtjevaju tweetovanje sadržaja. Svejedno,možete me pratiti OVDJE i možda me natjerate da se malo više angažujem na populatnom Twitteru.

Meni lookbook.nu služi, isključivo, za promovisanje bloga. Možda malo lagim kad kažem da je isključivo za promovisanje bloga, lookbook.nu je prepun inspirativnih fotki...:)... Moje kombinacije možete hype-ovati 

Ono što je meni l ično, Facebook profil,to je Bloglovin za moj blog. Nisam mnogo aktivna tamo,ali moj blog dobija svoje parče kolača putem tog site-a, čime sam ja prilično zadovoljna. FTWD možete zapratiti 

Još jedna stranica koju obožavam zbog količine inspiracije, koju tamo uvijek pronadjem, jeste Pinterest. Za šta god vam treba vizuelna inspiracija,samo ukucajte pinterest.com i na pravom ste mjestu. Nema šta nema :D. Moje fotkice možete pregladati
 OVDJE.

I naravno,tu je moj profil na Fashionbloger.ba portalu, na što sam jako ponosna. Moj blogerski profil možete pronaći 

Iznad možete pronaći linkove za moje profile,koji su,koliko toliko,aktivni. O onim site-ovima gdje sam se registrovala i zaboravila da jesam,nećemo ovaj put :D.

Koje su vaše omiljene društvene mreže,o kojima ste ovisni? :)

Osim što sam danas htjela podijeliti s vama svoje profile na društvenim mrežama,moram vam reći i za neke promjene, koje će se desiti na mom blogu u predstojećem periodu. Neću vam otkriti ništa više,osim da ću morati prorijediti objavljivanje postova zbog ličnih obaveza,ali ću se potruditi da ono što objavim bude kvalitetnije i interesantnije od dosadašnjih postova.

Toliko od mene,za ovu dosadnu nedelju.

Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 5:

  1. facebook.ba/blois.ba :))))
    sve sam ti followala sto sam mogla

    xxx
    ajnira.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. ajme pa kad stignes to sve popratiti, meni na bloglovin ode samo cetiri sata dnevno XD hahaha svaka ti čast :P

    Jelena
    http://davrilpoisson.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. kako sam i napisala u postu,nisam na svim profilima aktivna svakodnevno...oni koji to jesu su facebook i instagram... definitivno ne bi sve stigla ispratiti na svakodnevnom nivou...:)

      Izbriši
  3. Pratim te na svemu gdje sam aktivna:D

    https://www.facebook.com/dsmithereens :)

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...