25. 08. 2013.

Mali raj na zemlji - Etno selo "Stanišići"

Ako ste vidjeli ovaj i ovaj post, već znate da sam se prije par dana vratila iz Etno sela "Stanišići",koje sam nazvala rajem na zemlji. 
Nije to kliše,zaista tako mislim. Nikada prije nisam otišla na neko mjesto na gdje sam se osećala kao na drugoj planeti. U blizini ovog kompleksa je grad Bijeljina (za one koji ne znaju),tik uz kompleks je i magistralni put,sve vrvi turistima,ali i uprkos tome, vlada nevjerovatan mir. Ne mogu to,ni sama sebi, objasniti. 
To je mjesto gdje je sve u savršenom redu (što ne liči na "spoljašnji" svijet na današnjem vremenu :) ). Svaki kamen koji je umetnut u neki od objekata i staza ima svoju misiju. Svaki je na pravom mjestu. 
Čini mi se da, čak, niko od zaposlenih nema nikakvih problema u životu,budući da su svi nasmijani,uslužni i ljubazni do neba. 
Koji bi vam konobar ponudio da vam donese večeru u sobu,koja se nalazi na skroz drugom kraju komplexa,na samo pola sata prije ponoći? Koji konobar se ponudi da donese čaše za šampanjac,koje niste ni tražili,u istu tu sobu i u isto to gluho doba,samo da bi vam uljepšao slavljeničku atmosferu? Ovo je gest koji će me, sigurno, opet odvesti Stanišićima.

Sto i stolice u našoj sobi

Cool lampa :)
Sat sa željezničke stanice Podlugovi :)

Predivan manastir i pravoslavna crkva.
Moram priznati da su ovi vjerski objekti oduševili,kada je u pitanju estetika i uredjenje. Po mom ukusu,estetika pravoslavnih vjerskih objekata je prekičasta,sa previše detalja. Ovdje to nije slučaj : sve je dovoljno kičasto da ne izgubi svoju bit,ali sa dozom jednostavnosti i čistih linija.
Terasa koja je idealna za ispijanje jutarnje kafice
Brvnara u kojoj smo bili smješteni


Ljepše crne labudove,moje oči još vidjele nisu
Pogled s našeg prozora  - THE VIEW :)
Sad nekoliko korisnih informacija i savjeta...:)
Što se tiče smještaja - vrhunski je. Možda nekome smiješno zvuči kad kažem da sam bila smještena u brvnari i da je isti taj smještaj vrhunski,ali DA,tako je :) 
Naime,brvnare ili kuće za odmor (kako ih tamo zovu) su u sklopu hotela "Pirg",koji ima,ni manje, ni više,nego 5 zvjezdica. Hotel je luksuzan,i super je za one malo dubljeg džepa,koji se ne žele odreći svog mogućeg komfora koji hotel nudi (spa,bazen,luksuzne sobe...).
I pored 5 zvjezdica,moj glas ide smještaju u brvnarama. Mislim da je mnogo bolji ugodjaj doći na ovakvo jedno mjesto i odsjesti u drvenoj kući sa malim prozorima i divnim trijemom,probuditi se pod prektivačem koji je ručno tkan i vezen... Pored ugodjaja seoskog života, brvnare ne oduzimaju komfor gostima. Posjeduju i klimu,i televizor,i toplu vodu i sve ostalo,što vam omogućuje potrebni komfor. Čak možete koristiti hotelski otvoreni bazen i fitness salu. :)
Ja sam,inače, dijete s asfalta. Nisam veliki fan prirode i seoskog života,ali sam konstatovala da bi na ovakvom jednom mjestu mogla živjeti.

O cijenama smještaja i svemu onome što Etno selo nudi,informacije možete pronaći na njihovom site-u.

A ono što ne piše,jeste da je hrana prilično skupa,u odnosu na restorane,recimo, u Tuzli. Kad kažem "prilično skupa",ne mislim da ćete ostati gladni ako nemate silne novce. :) Pokupo jeste,ali za gurmane će posjeta restoranima Konoba i Ellas biti pravo uživanje. 
Ono što se meni posebno dopalo,jesu alkoholni i bezalkoholni kokteli,te aromatizirane kafe,koje ne možemo pronaći u svakom objektu u svojim gradovima. Ono što smo A. i ja probali iz velike ponude,je više nego odlično. 

Još jedna stvar u kojoj ne možemo svakodnevno uživati,jeste plovidba,kristalno čistim jezerima. Na malom jezeru, imate čamce,sa klupama i stolovima, gdje vam konobar posluži piće,odgurne vas od obale i pusti da uživate u još ljepšim pogledima, nego s kopna. (bolje da imate muško društvo u čamcu,što zbog veslanja,što zbog romantike :))


Vožnja ovim vozićem daje poseban ugodjaj i doživljaj ovog predivnog mjesta
Ovu sam pikirala za Novu godinu :D :D





Pogled iz hotela VS pogled na hotel <3



Neću vam otkrivati više detalja,pustiću vas da sami istražujete,kada posjetite Etno selo "Stanišići".

Nadam se da vam se dopala mala digresija od svakodnevnih,modnih postova.

Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

P.S. Odlična je lokacija za fotkanje za outfit postove. Blago onome ko ima profy kameru i zaputi se na ovo predivno mjesto :).


Broj komentara: 11:

  1. razlog više da odem tamo, super si ovo odradila, svaka čast, samo jedna mala zamjerka, napisala si gore "brvnara u kojoj smo bili smešteni" , bode oči ali ništa strašno :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ne znam,ja mislim da sam ja jedina osoba kojoj je to tamo bilo bezveze. Bio sam dva puta,i iskreno, više nikada ne bih otišao. Istina,nisam proveo noć tu, spavao u tim brvnarama,ali nemam ni želju!
    Sve mi je to nekako "umjetno"! Pokušavali su napraviti nešto tipa onog parka u blizini Koelna (ne znam mu ime) ali su fulali...
    Znam da sam jedini koji ovako mislim,ali eto...
    Drago mi je da si ti uživala ;) Super fotografije :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Predivno je, bravo za fotke i tekst :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Divan post. Svaka čast. Ja još nisam bila tamo,ali nadam se da ću imati priliku jednom otići.

    OdgovoriIzbriši
  5. I mi smo bili tu prosle godine:
    http://tufnasta.blogspot.com/2012/04/etno-selo-stanisici.html


    Odlicno je etno selo i svako bi trebao otici bar na jedan dan da malo pobegne od gradske guzve :)
    Odlicne su ti fotografije

    OdgovoriIzbriši
  6. super post! :)


    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  7. Etno selo izgleda odlično sudeći po slikama, stvarno su odične. Odlično bi došao jedan odmor ovdje, malo da se odmorim od grada i gradske gužve. spa centar

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...