20. 05. 2013.

Sarajevo tour

Ako očekujete neke wow slike,sa neke wow sarajevske lokacije,moraću vas razočarati :). 
Naime,odlučila sam napraviti set fotki na lokacijama koje sam posjetila i na taj način prikazati divno Sarajevo. Budući da sam bila samo dva dana u Sarajevu,uspjela sam obići jako malo. Nezaobilazne Baščaršija i Ferhadija, potez od BBI centra do shoping centra "Alta" na Marindvoru,te predivna Bolnička ulica (naziv joj i nije baš predivan :)),koja me je neodoljivo podsjetila na ulice gradova na moru.








 Majica - H&M
Šorc - Zara
Čizme - no name
Torba - buvljak
Nakit - random store i handmade
Sunglasses - Ray Ban


Pastelne boje su mi se činile kao idealno riješenje za sunčani dan i šetnju i shoping po Sarajevu. Šta vi kažete?

Do čitanja,Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 8:

  1. Daaa,divno ti stoji ova lila,prekrasno si izgledala,Sarajevo ti pristaje!

    OdgovoriIzbriši
  2. Ma ja, a ne znas se javiti kad dodjes, sramoto jedna !

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. znam da sam sramota,al bili smo ni cijela dva dana tamo...nisam stigla puno stvari obaviti...nemas pojma kolko mi je zao sto se nisam vidjela ni s jednom od vas...:(

      Izbriši
  3. Bitno je da si se ti lijepo provela, a Sarajevo je uvijek lijepo, na svoj način i odakle ga god fotkali :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Preslatka kao i uvijek, i ocekujem sl. put da me ubacis u svoj raspored :*

    OdgovoriIzbriši
  5. lutkica moja lijepa :*

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.se/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...