01. 04. 2013.

Online shopping : COZBEST

Na redu za predstavljanje je još jedan odličan online shop. Naime,riječ je o Cozbest.com shop-u,koji sam ja nedavno otkrila i drago mi je da jesam. Posebno sam se oduševila haljinamacipelama,što možete primijetiti ako pogledate fotke koje sam izdvojila,kao svoje favorite. 
Samo da napomenem,postala sam opsjednuta haljinamai cipelama na špic.:)
 Zašto?? To ni sama ne znam,budući da to nije baš neki moj đir. Možda je došlo vrijeme da se odraste i starke i farmerke zamijene štiklama i haljinama,vidjećemo :).

Čekirajte šta mi se to posebno dopalo na Cozbest.com i klikom na link zakoračite u njihov mali svijet u kojem ima svašta,vidjećete i sami :).















Više cipela naći ćete na ovom linku i oduševiti se izborom.

Do čitanja...
Bisou,bisou,
Vaša D.

Broj komentara: 6:

  1. Jako lijepe haljinice ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. odlican odabir, a ja sam se zaljubila u ovu haljnicu na drugoj slici :)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Super izbor cipela,ja bi sve nosila :)))

    OdgovoriIzbriši
  4. webwinkel beginnen met uitkering webwinkel beginnen hoe en wat

    Here is my web blog: Nu Webwinkel Beginnen

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...