30. 04. 2013.

Neon heels



Slike su jaaako loše,ali htjela sam vam,ipak,pokazati kako izgleda spoj dva,ovosezonska,mega trenda black&white i neon,na moj način. Ništa spektakularno,jer su cipele same po sebi već mnogo upadljive i upečatljive. Primijetila sam mnogo pogleda na njima,u subotu naveče. Jedni su se čudili,jedni oduševljavali...takve su moje neon cipelice : ili ih voliš ili ih ne voliš,nema sredine :).

Nadam se da nećete zamjeriti loše fotke i da će komentari biti usmjereni na outfit.:)




Blejzer - ICE
Košulja - AhaIshopping
Farmerke - no name
Cipele - Graceland
Torba - buvljak
Ogrlica - Izbor trgovine
Prsten - Bow Show



Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 14:

  1. Odlicni neon detalji:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas mi se dopada kombinacija, i neon detalji su odlični :)
    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  3. Ništa slikice negledamo, samo tvoj super outfit :D

    E. :*

    OdgovoriIzbriši
  4. Wow kako cool outfit,izgleda fantasticno :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Slike uopste nisu lose, osim sto je mrak, ali sve se lepo vidi. Ovo mi je jedan od tvojih boljih outfita! ;)

    OdgovoriIzbriši
  6. Hi! Loved your blog! Follow mine please! http://1100days.blogspot.pt/ <3

    OdgovoriIzbriši
  7. A odakle su te cipeliceeee :D ?

    OdgovoriIzbriši
  8. hvala vam,djevojke,mnogo na divnim komentarima...:*

    OdgovoriIzbriši

U ovom gadgetu postoji pogreška
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...