16. 02. 2013.

Volite nekog i neka neko voli vas ♥

Ponovo majkina bunda u glavnoj ulozi. :). Ovaj put u nešto sofisticiranijem izdanje nego u prošlom postu. Sofisticiranosti je doprinijeo i šešir,koji nemate priliku često vidjeti u mojim postovima.Iako jako volim šešire,rijetko ih nosim. Oko vrata sam nosila medaljon sa slikom jedne od najvećih ikona stila ikada, Audrey Hepburn. Možda je crvena boja bila očekivana za ovu priliku,ali ja sam je vješto izbjegla. Ne volim se uklapati u klišee. :)
Kako vam se dopada moj Valentine's Day(Night) outfit??














Do čitanja...
Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 15:

  1. Bundica, sesir, bluzica i nakit moji favoriti ! <3
    Divna, xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Bunda je divna! Jako si lepo uklopila sve detalje. :*

    GIVEAWAY na mom blogu! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Kako si samo preslatka :)
    Super si mi ovdje :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sesir ti divno stoji i trebala bi ga cesce nositi! Bunda je za sva vremena!!

    www.amadeusonthecatwalk.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. hvala ti... sto se tice sesira,moracu se potruditi da ih malo vise nosim dok jos mogu,dok je hladno...:)

      Izbriši
  5. kako lijepo :)
    sve si lijepo uklopila.Ove godine prosto ludim za sesirima :*

    OdgovoriIzbriši
  6. Sesir ti super stoji, zaista bi ga trebala cesce nositi :)

    OdgovoriIzbriši
  7. Mnogo mi se dopadaju tvoji poslednji postovi samo tako nastavi :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Super mi je mamina bundica. I šešir se super uklopio uz nju. Ali noktići <3

    OdgovoriIzbriši
  9. Wow, ovo je super! Pratimo se??

    ninafashionshow.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...