26. 12. 2012.

My first TAG :D

 Prije par dana me tagovala Maja,pa ajde,reko,da odgovorim na taj tag,jer je zaprijetila da će prestati pratiti sve blogove čiji vlasnici ne napišu ovakav post...:D
Tražila je da napišem 7 zanimljivosti o sebi,koje vam do sad nisam otkrila....zanimljivo! :)

Pa da krenemo...

1. Jedinica sam u oca i majke :),pa sam zato valjda "mrvicu" sebična i prokleta (u smislu,da uvijek želim joooš:)),ali,definitivno,nisam razmaženo derište,kao što je slučaj s jako puno jedinica i jedinaca.


2. Mrzim što sam rodjena u malom gradu i što,bar,moji roditelji nisu učinilo nešto da i ne odrastem u tom malom gradu. Nije da ja ne volim svoje Banoviće,ali mislim da bih mnogo više voljela Sarajevo,Beograd, Pariz ili bilo koju drugu metropolu. Nekako mi se čini da sam rodjena za neku veću sredinu,od ove u kojoj živim.


3. Bojim se visine (užasno), malih i zatvorenih prostora,prolaznosti vremena i da mi se nekad ne desi neko nasilje. :S


4.Jednog dana,svoje doktorske plate ću trošiti na garderobu,putovanja i poklone dragim ljudima.


5. Nikada nisam imala prilike da putujem dalje od susjednih nam zemalja,ali su mi New York,Pariz,Malta (bilo koji grad) i Dubaji top destinacije za posjetiti.


6. Često zamišljam kako će izgledati moja svadba ( do poslednjeg detalja :)),iako sam totalno anti-udaja tip,bar još uvijek. Protivnik sam stupanja u brak,prije nego obezbijediš sama sebi da si nezavisna i dok ne postaneš svoj čo'jk,bez obzira da li je to s 20 ili 40 godina.



7. Ne bi nikada počela pisati blog da nisam naletila na Ginger i Divine World of Fashion blogove,oduševila se,pomislila da je jako zabavno blogovati i odlučila se upustiti u blogo-vode.


 





















Eto...ja sam svoje ispricala i ne bih tagovala druge...neš' mi se ne da...
Sad jurim za knjigu...
Večeras ili,ako ne stignem večeras,sutra vas očekuje novi post...

Do čitanja...
Bisou,bisou...
Vaša D.

P.S. Budući da me juče nije bilo,jer sam bila zauzeta obilježevanjem Božića..(imali smo goste,jelku,ukrasne lampice i pravu gozbu),danas želim da svim katolicima čestitam Božić...:)

Broj komentara: 7:

  1. ja imam brata, ali se osjecam kao jedinica, i mislim da sam razmazzena, haha =D ,a sto se tice plate ja kontam da necu od posla imati vremena za kupovinu garderobe,i stvarcica, hahah =D i da davati moju platu roditeljima, jer su i oni meni pomogli, =D ahhah , bas si zanimljiva, nadam se da ces otputovati u sve te zemlje, i imati vjencanje kakvo si zamislila =D

    <3 <3

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se ova fotka pod 6 :) a i ja stalno nešto zamišljam - sama se čudim kako se nisam udala a imam hiljadu ideja o svadbi hehehe

    OdgovoriIzbriši
  3. Nisam ni znala da si buduca doktorica :). I ja volim Divine world of fashion, i mogu reci najbolji blog u Srbiji!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...