24. 11. 2012.

Clothingloves.net

Na Midhetinom blogu sam saznala za ovaj online shop.Ona kaže da je " Clothingloves.net  vodeći svjetski dobavljač vjenčanica, haljina za posebne prigode, ženske/muške odjeće. Clothingloves.net nudi brzu dostavu, profesionalnu uslugu i kvalitetne proizvode.Novi proizvodi se dodaju svaki dan. Inovativni marketinški odjel neprestano teži pronalaženju novih proizvoda koji će privući i zadovoljiti široku potražnju kupaca. Zbog svoje opsežnosti, čvrstih odnosa s proizvodjačima u cijelom svijetu, Clothingloves.net ima pristup većini najsavremenijih tehnologija, a rezultat se ogleda u cijeni i kvaliteti proizvoda."

Požurila sam da vidim o čemu se radi i oduševila se ponudom. Zaista će svako naći nešto za sebe,a cijene su jako prihvatljive.Neki od mojih favorita (iako ih ima još jaaako puno :)) su...



























  




















Za sve bloggere,ovaj odlični site je pripremio komad nakita za svaki napisani post o njihovim proizvodima. Više o tome na ovom linku, Free Jewelry.
Nadam se uspješnoj saradnji sa Clothingloves.net site-om.

Posjetite ovaj online shop i uvjerite se u sve ovo sto sam ja napisala.

Do čitanja,
Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 7:

  1. Jos im samo posalji link ovog svog' posta, i biraj komad nakita :)
    Ako ti treba mail, javi, proslijedicu ti :***

    OdgovoriIzbriši
  2. Moram onda i ja napraviti jedan ovakav post :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Meni se nisu ni udostojili javiti nakon 3 sedmice stoga sam i izbrisala post... Kako je tb jesu se javili i da li su send nakit :) ??

    OdgovoriIzbriši
  4. Hiya! I just wish to give an enormous thumbs up for the good information you’ve right here on this post.
    I will likely be coming back to your weblog for extra soon.


    Feel free to surf to my homepage ... seo優化

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...