29. 11. 2012.

AhaIshopping.com

Iiiiii još jedna saradnje mog bloga. :)... Baš sam uzbudjena zbog ovih saradnji i nadam se da će ih biti jooooš! :)
Ovaj put se radi o AhaIshopping.com site-u. Odlična ponuda garderobe,cipela i akcesoara,po povoljnim cijenama. Na ovom linku ćete pronaći ponudu gdje su svi komadi $9,9 + free shiping,a ovom uz to na njihovoj Facebook stranici ćete pronaći odličan giveawy. Požurite,klikajte na navedene linkove i nadjite nešto za sebe ili osvojite neki odličan komad i tako osvježite svoj garderober. 

Za sve blogerke ... kontaktom na cooperation@ahaishopping.com možete ostvariti saradnju,baš kao ja...:)...

Dio ponude s ovog site-a,koja je mene osvojila,možete pogledati na sledećim linkovima :


Prepuštam vas da uživate u ponudi mog najnovijeg site-a - saradnika i pozdravljam vas do nedelje. Ja ujutru putujem u Sarajevo i nadam se odličnom provodu! Do tada,ostanite mi nasmijani i stylish i nedajte da vas iznenade niske temperature i snijeg.

Bisou,bisou...
Vaša D.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...