11. 09. 2012.

Random Pics Vol.3


 Outfit za jedan večernji izlazak...nisam uspjela napraviti dovoljno dobrih fotki za cijeli post,pa evo fotkica u ovom postu...:)







 Moji DIY projekti,koji su svjetlo dana ugledali ovih dana...:)...
-ogrlica od čipke na lancu
- broš cvijet,koji je bio pokusni kunić kad je u pitanju pravljenje cvijeta :)
-neonska narukvica,napravljena od gumenih trakica i lanca
- lanci u kombinaciji sa trakicama i koncima...love it!
- doradjene mindjuše,koje su dosta stare ...koristila sam lakove za nokte i "ombre" tehniku

 ...sastojci mog outfita od neki dan...nije me imao ko poslikati..šmrc..

 My love and I...

 Fenomenalno složen tanjir sa suhovinom...preuzeto s FB profila maminog prijatelja (koji je inače tvorac ove ptičice) :)


Predivni vatromet,sinoć iznad mog grada...

Toliko od mene u ovom postu...:)...
Bisou,bisou...
Vaša D.

Broj komentara: 8:

  1. you have a great blog! You have a new follower. I hope you like my blog and you follow me.

    http://loveclothesandthings.blogspot.com.es/

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
  2. Slatko, i svidja mi se nakit :). http://ivonalovefashion.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovaj DIY nakit mi je prelijep, uspjela si u nakani, izgleda vau!

    OdgovoriIzbriši
  4. preciosas imagenes! la camisa te sienta genial

    2º parte del DICCIONARIO de la MODA hoy en el blog Sweet Perdition
    http://sweet-perdition.blogspot.com.es/

    OdgovoriIzbriši
  5. Wow, great pics! I love the bracelets and that decorated meal :3 Would you like to follow each other? Let me know, xoxo Mina.
    My blog: The Style Fever

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...