03. 09. 2012.

Giveaway RESULTS!!

Drage moje i dragi moji (ako vas ima:)),nije me bilo par dana...Nisam bila kući. Ispiti su se priveli kraju,pa sam se počastila trodnevnim boravkom u Tuzli. :) Danas sam tu da vam kažem da je Buvljak report post izostao,jer nisam ni bila na buvljaku ove subote i da objavim ime dobinice Leopard Bow broša i Leopard Bow prstena iz moje male online prodavnice BoW ShoW.


Prijavilo se samo 11 djevojaka (izgleda da vam se nije dopao giveaway..:(...) ,od kojih je MR.Random.org odabrao broj 1,tj. MIDHETU,vlasnicu  Young Sophisticates bloga. Čestitke dobitnici i neka očekuje mail,što se tiče dogovora o preuzimanju mašnica. 
Ove sedmice ću morati izostaviti i Insta Pics post,jer sam cijelu prošlu sedmicu bila zauzeta oko učenja i skitanja (:$),pa nisam stigla napraviti dovoljno fotki za post,ali ću se iskupiti narednog ponedeljka,
obećavam.:).

Bisou,bisou..
Vaša D.

2 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...