22. 07. 2012.

New In vol.1

Ovih par dana sam na odmoru. Odmaram od svega,počev' od knjige pa do postovanja i svih vrsta obaveza. Uživam ne radeći ništa. Sve što je lijepo,kratko traje,pa tako i ovaj moj mini odmor. Od sutra starta ponovni val učenja,koji će se iz dana u dan zahuktavati. Budući da kreću školske obaveze,u svoj dnevni raspored ću uvrstiti i redovno postovanje,sa nekim zanimljivim temama,pokušaću donijeti neke novine,a uskoro vas očekuje i jedna mini exkluziva...o čemu se radi čitajte u narednim postovima...;)...

Danas sam sam se probudila odlično raspoložena...znala sam da kad dan tako počne mora da ispadne na nešto dobro. I jeste. Dugo se nisam zabavila kao danas... Naime,pronašla sam idealan i zabavan način za rekreaciju i topljenje suvišnih kilograma (kojih,itekako,imam..:S)...Badminton je prava stvar,to je jedino što mogu reći. Znam da nije neko spektakularno otkriće,ali kad uzeš reket u ruke posle,Bog samo zna,koliko vremena,još u društvu mame,tate i dečka,priča dobija neku novu odoru. Iznenadila sam se koliko badminton izmori... I odluka je pala! Češće ću se baviti ovom aktivnošću-spoj ugodnog s korisnim,savršeno!
Osim odlične zabave na školskom igralištu,bila sam raspoložena i za pofotkati neke ulove koji su našli mjesto u mom ormaru ili kozmetičkoj torbici... Pokazaću vam ulove iz proteklih 15-tak dana i skinuti sa savjesti osjećaj krivice,jer sam to samo čuvala za sebe...:)




Prva,Bershka,torba mi je,definitivno,najdraži ulov. Obožavam "svoj" buvljak,svečano priznajem...:)... Druga je DIY...Eto šta nastane kad se spoje moja ljubav prema Mickey Mouse-u,koja datira od najranijeg djetinjstva,moja ideja i mamine vješte ruke. I na trećoj fotki vidite torbice,koje su plaćene cijelih 2KM,a vrijede pravo malo bogatstvo. Još jedan razlog zašto obožavam buvljak.:)


Ove bijele ljepotice,sa imitacijom plutane platforme i štikle u zlatnoj boji,su se savršeno uklopile u outfit koji sam isplanirala za svadbu dečkovog rodjaka,za dvije sedmice,jako su udobne i koštaju 2,5 KM!! I love buvljak :D



Evo i jedne improvizacije... Ovo je novi ukras u mojoj sobi,a nastao je od stalka za šolje (onaj fazon kad kupite šolje u boji kuhinje,pa one stoje negdje na vidnom mjestu,okačene o metalnu konstrukciju:))... Kad sam vidjela ovaj stalak,ideja mi je odmah pala na pamet i istog momenta je našao mjesto u mojoj sobi. I dalje je stalak,ali za nakit. :)... Nadam se da će se još nekome dopasti moja ideja i da će je realizirati...:)


Krasotice su stigle iz Trsta u petak i izazvale kompletno oduševljenje...:)... Više me podsjećaju na neki party đir,ali ne sumnjam da će upotpuniti neku kombinaciju u "običnoj" prilici ili možda kada u mojoj glavi bude party...:D

I još malo noviteta,ali iz kozmetičke torbice...:)




Noćna i krema u boji iz Olay Complete Care linije su odlične. Iskreno ih preporučujem u ovim ljetnim danima,jer pružaju koži lica sve što joj je potrebno.
Još jedna super stvar za sve koje imate suha stopala... Alverde Fussbutter! Kupila sam ga u DM-u i ovo malo pakovanje košta 1,9 KM.
Ove šarene sitnice još nisam ni isprobala kako treba...Mogu samo reći da je ovo limitirano izdanje Catrice sjenila super postojano...idealno je za kreiranje Smokey Eyes.

Toliko u ovom New In postu...Sutra očekujte novi outfit post,eventualno prekosutra...Do tada želim da čujem kako vam se dopadaju moji ulovi i vaša iskustva s proizvodima,koji su se,od nedavno,uselili u moju kozmetičku torbicu... Laku vam noć..
.Vaša D.

Broj komentara: 10:

  1. Gdje kupuješ Olay ? Ja u CMu našla samo par proizvoda :(

    OdgovoriIzbriši
  2. svaka cast za ceker super si ga napravila :D

    OdgovoriIzbriši
  3. I ja imam istu tasnu iz Bershke samo neon zutu! :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Nikako da prezalim te ulove sa buvljaka :()

    OdgovoriIzbriši
  5. Ihh..toliko stvarčica :)
    Buvljak je prava stvar :D

    OdgovoriIzbriši
  6. Emma : Catrice sjenku sam nasla kod onih cika i teta sto jeftino prodaju essence i catrice na standovima (bar u tuzli to ima,ne znam za ostale gradove)...

    Maja : Konkretno ove kreme od Olay-a sam uzela u DM-u...Ova u boji je bila gratis uz nocnu,samo moras im to traziti,posto ne daju svakome ko kupi nocnu...naša posla...

    OdgovoriIzbriši
  7. Wow, baš si lepe stvari kupila! Sve mi se sviđa.

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...