29. 06. 2012.

Sky and clouds!

Nije me bilo punih 7 dana,zato sam tu danas s novim outfit postom i vec pripremljenim New In postom,koji možete očekivati odmah sutra. 
I da...u ovom postu ću vam pokazati već obećane narukvice prijateljstva...
Što se tiče outfita,riječ je o jaaako udobnoj kombinaciji. Ništa ne steže,ne "penje" se po meni,da kažem da nije vruće,lagala bih,ali je prihvatljivo. :)... Bila sam u Tuzli,malo do bolnice,prijaviti neke ispite,a onda shoping...:).. O tome,više čitajte sutra...:)... Sada vam prepuštam fotke outfita,vama i vašem oštrom oku :)...Jedva čekam da čujem komentare...:)...













Ovih par narukvica prijateljstva su dio ponude u mojoj online prodavnici BoW ShoW. Napravljene su od gume i platnenih trakica...Mislim da su gumene idealne za ljeto i za kupanje..i sama nosim par takvih,što ćete imati priliku vidjeti u narednom outfit postu...:)...




Do sutra, Vaša D. :*

P.S. Jedna pjesmica,za zagrijavanje pred koncert...Can't wait! :D

3 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...