22. 05. 2012.

INSPIRATION : Hats

Ah ti šeširi...Oduvijek su mi bili nevjerovatno zanimljivi... Skoro svi oblici šešira privlace moju pažnju,počev' od kaubojskih,slamnatih za plažu,ženstvenih,širokog oboda,pa do "muških" (ili kako je meni draže : lovačkih). Ništa ne može "podići" kombinaciju kao dobar šešir. 
Priča ne bi bila priča bez svog ALI. Fantastični su mi zaista,ali nikada nisam uspjela pravi način da ih nosim. Ponekad se odvažim na šešir,ali to su neke prilike poput večernjih izlazaka,i to isključivo zimi. Ne znam šta bih radila sa sebe da imam šešir na glavi ljeti (osim na plaži,ali i to rijetko) ili u proljeće,uglavnom onda kada mi ne treba da pokrije glavu od snijega ili hladnoće. Mnogo mi je žao zbog ovakvog mog stava,ali ne mogu da ga promijenim.:S...













Jedan outfit u mojoj "režiji"...


I dalje ću uživati u vašim outfitima sa šeširima u glavnim ili sporednom ulogama,svejedno i nadaću se da ću jednom shvatiti kako da ih i ja nosim,ako ne pada snijeg i ako nije minus napolju.
Do čitanja,
Vaša D.

2 komentara:

  1. Obožavam ih, samo mi je glava suviše mala za njih, haha :)Ne stiji mi ni blizu kao tebi :)

    Mia :*

    OdgovoriIzbriši
  2. Volim sesire ali ih tesko pronalazim.
    Imam jako malu glavu. :D

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...