29. 04. 2012.

NEW IN : Cipele i Cipele

Obožavam dolazak nove sezone,jer uvijek "moram" u shoping...Novi trendovi,nove potrebe,sve ono što mi je zapelo za oko,nove ideje... Baš u ovakvoj situaciji sam zadnjih dana...Svašta novoga sam si kupila,ali sam odlučila da vam u ovom postu pokažem SAMO dva para novih cipelica...


Ovo je nešto sa moje wish liste za ovo proljeće...Naravno,kad nešto tražiš,nema šanse da ćeš to i naći,ali onda kad se najmanje nadaš,naletiš na savršen komad i to po super cijeni...Moram vam priznati da su cipelice još ljepše uživo i da su na nozi kao čarapa,posle starki,najudobnija obuća u koju je moja noga ušla. 


Već sam ranije pisala kako ne volim cipele,a posebno baletanke,ali eto..pravila su da se krše. Kod ovih je boja bila presudna. :).
U svom cipelarniku nemam niti jedne cipele,sve su patike i čizme (za ovo vrijeme)...zapravo do danas nisam imala niti jedne...sad imam dvoje i oduševljena sam. Jedva čekam outfite s njima....Naravno,podijeliću ih s vama...

Vaša D.

Broj komentara: 6:

  1. Super su i cipelice i te baletankice :)
    I ja jedva cekam da vidim outfitove :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Baš su slatke i cipelice i baletanke! :)


    http://annchica.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  3. baletankice su odlicne boja mi se svidja

    OdgovoriIzbriši
  4. Love them!! xx

    Welcome to visit my blog! If you want we can follow each other, facebook - twitter- bloglovin? xx

    http://msofisticada.blogspot.co.uk/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...