01. 04. 2012.

Big mix :)

Baš sam pravo ime dala postu...ovdje ima svačega,od outfita,preko mini DIY projekata do relaksirajućih fotkica...:)...pa da krenem redom....

Outfit No1

Prvi outfit u novim cipelicama (za koje mi je prijateljica rekla da liče na cigle :D)...Jednostavan outfit,ali se ja ovako najljepše osjećam...Nema suknje koja može zamijenitit osjećaj slobode i komocije koje pružaju hlače...Mislim da će se 95% djevojaka složiti samnom...:)





Sove su poklon od mame,sat je poklon od dragog,a prsten je poručen u Facebook-shop-u Chic Brooch . Osim što sam se zaljubila u njega,poslužio je i kao inspiracija za mogući,budući,mini biznis ili samo hobi. U nastavku,više o tome...:)


Outfit No2

Ponovo nešto jednostavno za izlazak...u poslednje vrijeme mi se prosto ne da nešto puno razmišljati i smišljati kombinacije...a budući da idu ispiti,ni u skorije vrijeme ne očekujte ništa spektakularno...:(...(iskupiću se kad sve ovo prodje,obećavam...:$)...




Još jedna mašnica na ruci ...


DIY  No1

Ponovo mašne,mašne....Zaludjena sam njima,iako sam ranije imala osip na bilo koju vrstu mašna,osim onih koje napravim od pertli na patikama...:)...
Ovdje se radi o najobičnijim kutijama od cipela,par komada ukrasnog papira,makazama i selotepu...i naravno,malo dobre volje... Izgledaju mnooogo ljepše nego hrpica svesaka,pernica i dr.sitnica na kamari...Još su se i koloritno lijepo uklopile u moju studentsku sobicu (ustvari,soburinu,ako ćemo iskreno...:))..



 DIY  No2

Nešto najjednostavnije i nešto što nije nikakvo mudro slovo..Znam da nisam ni prva,niti poslednja koja ovo radi,ali sam ipak htjela podijeliti ovu ideju s vama,možda budem djelovala inspirativno na nekoga...:)..Riječ je o farbanju mindjuša....Obične bižuterijske alke koje kupimo,skoro,za džabe potamne nakon nekoliko nošenja i dobiju onu crvenkasto-smedju boju...kad malo poodmakne vrijeme nošenja,ne djeluju ni malo lijepo tako potamnjele...Budući da ja već,slobodno mogu reći,godinama nosim alke i obožavam ih,s vremenom se pojavila potreba za alkama u boji...I da ne bi kupovala sve potrebne boje,farbam svake stare u neku novu boju laka za nokte... Poslednji ostarjeli par sam ofarbala mint zelenom i dodala sloj šljokičastog laka i super su ispale...Šljokice prekriju svaku nepravilnost koja nastane farbanjem....Ii da..lak se ne guli s mindjuša,niti mijenja boju...Ako poželite neku drugu boju,skinete lak acetonom i prefarbate,nema nikakvog oštećenja...


Potreban vam je željeni lak ili lakovi za nokte i jedan par alki...Ako alke ofarbate sa ova dva laka,dobićete ovakve...(desno na slici)...



DIY No3 
 To su te mašne kojima su me inspirisale djevojke od kojih sam kupila svoju prvu mašnicu....:) ...Sve ostale sam sama napravila i još sam u nekoj testnoj fazi,dok još experimentišem i isprobavam kako se mogu iskoristiti...Danas sam od bake dobila hrpu zanimljivih materijala od kojih mogu praviti ove krasotice..I jedva čekam da se bacim na posao...
Eh...sada mi treba vaše mišljenje,koje mi je jakoo važno...Želim da mi pišete,da mi kažete,prvenstveno,da li vam se ovo uopšte svidja i da li biste vi,lično,ovako nešto kupile i nosile?
Razmišljam da,i sama,pokrenem Facebook-shop,gdje bi prodavala ručno radjene mašne u više varijanti (broševi,prstenje,mindjuše,trakice za kosu itd.)...


Moja trenutna kolekcija mašni u varijantama broševa (ljubičasta i bež,malo večih dimenzija),šnalica (usamljena,tamno roze) i prstenja (vertikalno posložene u 6 boja)...Naravno,neću se zaustaviti na ovom broju mašni,biće ih još,sigurna sam...


Moje miljenice...:) 

 Vintage...

Nevidjena radost me jutros zadesila...:)...Dok je baka rovila po stvarima da mi pronadje neke materijale za mašnice,naletila sam na prašnjavu kutiju s maramama...Baka ih je kupovala u Njemačkoj i Italiji,a jedna je čak njen poklon od njene tetke,što znači da je starija i od moje bake...U odličnom su stanju,ni jednoj ništa ne fali... Posebna mi je Gucci marama iz 60-tih,predivna je,naprosto...Uskoro ćete ih sve imati priliku vidjeti u outfit postovima...Jedva čekam da ih pronosam...:)
 


Nature...

Prizori iz vikend naselja Mačkovac,koje je udaljeno od Banovića nekih 4-5km...

 

 Naš gost u dvorištu..:)
Najsladja životinjica ikad...VJEVERICA :)


Znak proljeća....i travnjak ispred naše vikendice...

Još jednom:potrebno mi je vaše mišljenje oko mašnioca !!:)...pa pišite u komentaru ili na mail dr_daca@hotmail.com...
Do sledećeg posta,veliki pozdrav...
Vaša D.

1 komentar:

  1. Jaooo, mašnice su divne! I ja ih pravim, kad god imam vremena:)
    Boje su mi odlicne

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...