21. 01. 2012.

My Make-up Bag!

Stalno vam pokazujem šta ja to oblačim,šta mi se svidja,šta ne...Mislim da je došlo vrijeme da vam pokažem i čime ja to njegujem svoje lice,tijelo i nokte i čime se šminkam...


1.GARNIER gel za umivanje lica Pure with Brush
2.NIVEA Baby,nježna krema (koristim je za lice i za tijelo..najbolja na svijetu je)
3.NIVEA Double effect stik
4.REVLON turpija
5.Prfessional pinceta i najljepša,šarena,pinceta u mom životu :)




1.Chanel,plava makara
2.Colossal Maybeline Cat eyes
3.Manhattan mini
5.Catrice cream tuš
6.Gabrini glitter tuševi (silver i black)
7.Manhattan Powder mate make up


Eyeliner-i Miss Sporty osim ljubicastog,on je Sheseido (ak se tako pise:))


Sjenila su većinom no name...ne bacam novce na njih,iako je to možda greška...:S


Aktuelni lakovi za nokte...:)


2 komentara:

  1. tanivea je stvarno najbolja na svetu! :) I ja je koristim! :)))
    Jako mi se svidjaju senke za oci!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...