30. 01. 2012.

Lijepo je doć' u svoju čaršiju....

Evo me kući na par dana...Otkako sam se odselila u Tuzlu ovo je prvi put da sam kući duže od vikenda...I moram vam priznati da mi je mnogo lijepo.:)...Svi su me poželjeli,ispunjavaju mi sve želje,par dana sam odmorila od knjige...DIVOTA! I naravno,u toj divoti sam morala napraviti neke fotkice za outfit post...(nije ga bilo već podugo). 





(ako je fotka malkice nejasna..ovo je privjesak s mog novog lančića,koji je takodje stigao iz Italije..inače je poklin od moje bake:))








Nedavno sam se žalila kako su mi fotke dosadne i nisu ni malo "blogerske" :). E pa ovo je drugi post u kojem sam se trudila napraviti pomak prema blogerskim fotkama. Zanima me vaše mišljenje? Da li je taj pomak uspješan,koje su mane i tak? Želim da budu ok,stoga pišite! Radujem se svim kritikama i sugestijama..;)..Vaša D.

1 komentar:

  1. Ei.
    Sviđa mi se tvoj privjesak.
    Am, meni su fotke skroz ok, vidi se svaki detalj i to je najvažnije.
    Navrati do mene, nova sam http://trovatemi.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...