16. 12. 2011.

Paris with Love!

Nisam nikada bila,ali maštam..to bar možemo svi...:)
Ranije mi je fasciniranost Parizom i želja za posjetom bila kliše i pitala sam se šta to može biti u tom gradu da svi žele biti dio njegove čarolije..na ovaj ili onaj način. Kako odrastam i shvatam prave vrijednosti,sve više mi se dopada Pariz-ideja. Možda je na to uticala Carrie B. i njen posjet Parizu u društvu šarmantnog ruskog umjetnika ili činjenica da je Pariz grad ljubavi,a ja sam svoju pronašla ili nešto treće...Nije ni bitno... Sve češće po netu rovim po slikama francuske prijestolnice,cunjam po raznim textovima koji pišu o istoriji grada,dogadjajima u njemu,ljudima i,naravno,o francuskom fashion šiku. Htjela sam s vama podijeliti neke svoje "net-pronalaske", kojima je već zasićen moj hard disk,ali ne i ja...:)...Uživajte u najljepšim prizorima koji su spakirani u moj folder "Paris with Love".
Vaša D.
















♥!!!

Broj komentara: 11:

  1. ja sam bila i definitvno je grad za posjetiti samo sam ocekivala da su parizani zgodni ali i nisu bas...hahah ;) super slike!

    OdgovoriIzbriši
  2. Bas inspirativno :) Mislim da se tu uvijek radi vise o ocekivanjima i osjecajima koji te u kojemu gradu obuzmu a ponajvise ljudima...vise negoli je do grada samoga :)

    La Kat

    OdgovoriIzbriši
  3. ja čim završim s fakultetom na proljeće idem na putovanje u Pariz, trenutno živim zato i pokušavam da se kontrolišem sad na ovim rasprodajama jer znam da će mi svaka marka trebati :D isto tako..odavno sam zaluđena tim gradom.

    OdgovoriIzbriši
  4. ja jos nemam neke konkretne planove za odlazak,ali mislim da cu ih uskoro skovati i krenuti u realizaciju...ak nista,studentski kredit je uvijek tu :D...

    OdgovoriIzbriši
  5. savršene slike, definitivno spremam u paris folder na komp :)!

    OdgovoriIzbriši
  6. I ja sam luda za Parizom, za Provansom, za Normandijom... i ne smtram to nikakvim klišeom.

    Učim francuski već 5 godina, ali nisam nikada bila.

    Znam da ću otići u taj prdivni grad jednog dana <3

    OdgovoriIzbriši
  7. Pariz najlepsi grad, kako bi slike mogle da budu drugacije :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Jedva cekam da jednom posjetim Pariz, za par godina :D

    OdgovoriIzbriši
  9. Divne fotke!
    Ja sam bila pozvana za novu godinu ali nisam mogla otici zbog obaveza na poslu..:( ali Pariz me ceka!<3

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...