31. 12. 2011.

Happy New Year!!!

...Bozic je prosao,a ja se nisam oglasila s cestitkama...e pa s malim zakasnjenjenjem,svima koji su slavili Bozic 25...iskrene cestitke upucujem...Opravdanje je da nisam bila kuci,a ovdje,u Tuzli nemam racunar (jos uvijek)... Evo sad sam se docepala racunara kod decka,pa da iskoristim priliku da vam pokazem outfit od bozicne veceri  i da svima pozelim sretnu Novu godinu i sve najljepse...da budete lijepi,pametni,zdravi,sretni,da volite nekog i da neko voli vas... Sad zurim da se spremam..veceras me ocekuje ludnica...I vama zelim dobar provod...citamo se i sledece godine...Vasa D.







...Prsten je bozicni poklon od drugarice...odusevila sam se...

1 komentar:

  1. Svidja mi se novi izgled bloga, a i ti si se bas lijepo skockala :) prsten mi je predivan..sretna nova!

    OdgovoriIzbriši

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...