27. 11. 2011.

Great week!

WoW...Super sedmica...Prva tri dana su bila posvećena učenju i brizi oko zaostalog ispita iz prve godine...Ta misija je relativno uspješno riješena...Potvrda u obliku spiska studenata koji su položili ispit bi trebala biti spremna sledeće sedmice...Do tada,što bi Dalmatinci rekli : Mući! Ne bih o tome,da ne ureknem :)... E,posle toga je uslijedio šlag na tortu. U četvrtak naveče udruženje studenata mog fakulteta,Medicus,je organizovalo tradicionalno Veče medicinara. Možete i pretpostaviti da je to veče ludovanja i provoda,ali većina okupljenih su studenti medicine. Kompletan outfit sa tog dogadjaja nemam na slikama,nije mi bilo do poziranja,imala sam zanimljivijih stvari za raditi.:)...Ali vam zato mogu prenijeti dio atmosfere i lijepa lica mojih kolega,budućih doktora.:)...


Moja Maja nije buduća doktorica,nego buduća arhitektica,ali je je bila moj gost tu veče. Ona je od onih ljudi koje kad sretnete,znate da ste ih s razlogom sreli i da će biti tu zauvijek.


Najbolja kolegica i prijateljica na svijetu...moja Alma...<3...

 


Nova raja s faxa,s kojom smo se uklopili posle obnove...Malo je reći da nisu loše persone..:)


Bez njega,u mom životu,ništa ne prolazi,pa tako ni ovaj dogadjaj...Moj andjeo! <3



Na vrh torte nekada,osim šlaga,ide i višnja na šlag....E pa ova moja sedmica je imala svoju višnjicu. Ona se zove odlaskom u Sarajevo,tj. u Vogošću,na snimanje prve emisije ZMBT 4 u studiju,pred publikom. Išli smo podržati našeg Jaska,o kojem sam vam pisala u ovom postu. Ako niste,a želite čuti kako moj najbolji drug pjeva,možete to u pomenutom postu. Neće vas ostaviti ravnodušnim,a vi ga nagradite glasovima. Donosim vam dio atmosfere i s tog dogadjaj.:)


Ne dam ga nikomeee :)...Naša zvijezda!!!


Gospođa Ana je,za one koji ne znaju,operska pjevačica i prva dama sarajevske opere. U ovom show-u ima ulogu članice žirija. Meni je od prvog puta kad sam je vidjela,fascinantna. Ali od kad sam je vidjela uživo,jos sam fasciniranija. Žena,sa svojih 50-tak godina, koja blista na sve strane,pršti od pozitivne energije...mnoge mlade dame bi joj pozavidjele...Jednostavno je predivna...Uskoro ćete moći čitati opširnije o njoj u jednom od narednih postova. Možete zamisliti moju sreću kad sam se uspjela slikati s njom...:D...



Ubjedljivo najbolji transparent u studiu... Jedini koji me dirnuo...



Ovo je moja jako dobra prijateljica i Jaskova rodica...Slobodno mogu reći da smo bile medju najglasnijim navijačima...:)...Tu vidite i naše navijačke rekvizite,medju kojima je najupečatljiviji sigurno rudarski šljem.:)... E pa budući da mi dolazimo iz malog rudarskog grada,šljemovi su tu bili čisto radi simbolike...I mogu vam reći da su bili puni pogodak,bili smo jaaako zamijećeni...:)...

Očekujte novi post već sutra...Do tada me čitajte,komentarišite i uživajte...Ljubi vas Vaša D.

Nema komentara:

Objavi komentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...