03. 09. 2011.

Barbie Girl!



Jutros sam se probudila u "Barbie" raspoloženju. Ne pitajte me kakvo je to raspoloženje,ne mogu ga opisati,ali ga ja,jednostavno, tako zovem...:)... Za kaficu u gradu sam se i obukla u skladu s raspoloženjem...

This morning I woke up in the "Barbie" mood. Do not ask me what is the "Barbie" mood, I can not describe it, but simply call it on that way ...:)... To go for a coffee in town I was dressed in accordance with the mood...







Ovo je bio usputni post. Ako malo izostanem s vasih i mojih stranica,oprosticete mi,opravdano je! Ipak je fax u pitanju...:S...
Ljubim vas sve..Vaša D.
P.S. Zanemarite moje nenašminkano,blijedo lice! :$

This was adventitious post. If a bit absent from your and my pages, forgive me, it is justified! It's about school ...: S. ..
I love you all .. Your D.

P.S. Please ignore my pale face without make-up! :$




2 komentara:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...